Karamellkungen is the shit!

Den 11:te sanningen är att jag faktiskt är kräsen när det gäller godis! Visst, jag kan äta nästan vad som helst (förutom lakrits) men när jag själv köper så köper jag alltid från karamellkungen, det måste vara färskt, och jag köper alltid samma:



-Kokostoppar, sega råttork, snickers, sura dödskallar, hallonbåtar, geléhallon, persikor, sura nappar & jordgubbar!

Jag måste alltid äta varannan choklad och varannan gelégodis för då blir det godast! Inte gott att bara äta gelégodis!

Och om det är stora godisbitar så antingen klipper jag sönder godiset, eller så biter jag sönder godiset och lägger alltid tillbaka andra halvan i påsen, haha!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0