Fjärde advent

Imorgonbitti tar Tove tåget till Nybro, men jag stannar tills på onsdag eftersom jag ska jobba. Det ska faktiskt bli riktigt skönt att komma till Nybro och fira jul :)



Idag har vi inte gjort ett skit för mycket. Gått till coop handlat chips och gått till landalagrillen och ätit. Fruktansvärt ansträngande va!? Dagens sanning är ett antal frågor och svar! Läs och njut.

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Madeleine
Smeknamn: De flesta kallar mig Madde, tove kallar mig maddepadde.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Minns inte är jag senast var ledsen, men jag har en lista med depp/bakis-musik och där finns bla Afzelius, Celine dion & Melissa horn.
Brukar du skratta för dig själv: Jaa! Haha de gör jag flera gånger om dagen!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Jadå. Hände massa skoj:P kan ringa å berätta sen;)"
Var bor du: Göteborg
Trivs du där: Jaa!
Sprit, cider, vin eller öl: Jatack

Är du allergisk mot något: Nope, tror inte det

Hur svarar du i mobilen: Om de är någon jag inte brukar prata med säger jag "Hej det är Madeleine", om det är någon som jag brukar snacka med säger jag bara "Heeej".
Brukar du komma i tid: Jag är tidsoptimist och kommer nästan alltid sent.
Hur känner du dig nu: Harmonisk, mätt
Vad tycker du om fötter: Inget särskilt, bra kroppsdel! Däremot är strumpor bland det osexigaste jag vet.
Saknar du någon: Ja
Hade du en bra kväll igår: Haha
ja, vi var på trädgårn!
Favorit dryck på morgonen: Vatten eller Juice
Rakar du benen: Jahadå
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Gissa?!

Är du nöjd med ditt liv: De vet ni nog redan :)
Vad gör du i morgon: Jag ska jobba kl 8-12, sedan tänkte jag gå till stan och köpa de sista julklapparna. Träna vore väl en idé också...
Har du bra vänner och äkta vänskap: Jaa, man kan inte ha bättre vänner!
Hur gammal är du: 21

Gröna eller röda äpplen: Har inte bitit i ett äpple på
2 år.
Gillar du golf: Haha, nej! Verkligen inte! Det är stillsamt, kräver tålamod och koncentration. Låter de som något för mig?
Vilken tid gick du upp idag: 13 (ups.... men det är faktiskt söndag)

Är det okej att gråta: Ja verkligen
När grät du senast: Minns inte faktiskt!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara pengarna, lägga till 2000 i månaden att leva för utöver lönen och sen skulle jag bjuda mina vänner på en resa med mig.
Bär du glasögon eller linser: Nix
Har du piercing: Ja
Vill du gifta dig: I ett förhållande ska man inte tveka. Jag vill gifta mig om jag älskar människan, såklart!
Vill du ha barn: Sometime... Men de står inte på listan över vad som ska ske de näsmsta åren iaf! Och samma som med frågan ovan, måste älska varandra! 
Solar du ofta: På sommaren solar jag.
Är du bra på att laga mat: Ja, det tycker jag själv iaf!

Är du flygrädd: Nej, det är jag inte.
Tror du på ett liv efter döden? Ja, jag tror att själen blir en ny människa i en annan kropp.

Tycker du om sushi? De smakar inte särskilt mycket, så jag tycker varken eller.

Har du tandläkarskräck? Nej, har aldrig haft heller, gillar att gå till tandläkaren, det känns fräscht.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Måndag-torsdag morgonmänniska. Fredag-söndag nattmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Blå
Biter du på naglarna: Nej!

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0