Handfatsploppen flyttades

Herregud, igår innan jag åkte till min syrra hände nåt väldigt konstigt! Jag ska börja med att säga att jag var spik nykter när det hände! Det var såhär... Jag höll på att tvätta mina sminkborstar. Först shampo och sen när jag skulle skölja upp och av dom så spolade jag såklart upp vatten i handfatet. Då tryckte jag ner den där handfatsploppen som gör att vattnet stannar kvar i handfatet.

Så höll jag på att skölja av dom några gånger så att allt shampo skulle försvinna...
Typ femte gången när jag skulle trycka ner den där ploppen så låg den helt plötsligt uppe på handfatet brevid tvålpumpen (som på bild 2) !!!!!

Jag lyfter aldrig upp dom där plopparna!! Så det var verkligen inte jag som hade lagt den där uppe.. Haha tro vad ni vill men det var helt sjukt iallafall!! Det första jag gjorde var att ringa pappa och berätta.. Scaaaary!!!!!





Kommentarer
sara

Fasen var läskigt. :S Ush jag tycker också det är lika läskigt som dig, jag avskyr såna konstiga saker som händer. Jag får rysningar bara jag läser det. puss & kram

2010-08-22 @ 13:21:17
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0