Nu sitter vi på tåget påväg till Götet ige...

dsc00008 (MMS)

Nu sitter vi på tåget påväg till Götet igen. Jag testar att Blogga från mobilen nu. Idag har jag träffat EmelieJ en stund, vi kikade lite på stan och fikade :) Hopp, då har vi 3,5 timmar framför oss på ett tåg nu då. Tur att jag åker med Tove :D Jag har bestämt att jag ska till nybro den 23 april iallafall! Så jag ska till cruisingen, för jag ska till tandis samtidigt så då slår jag två flugor i en smäll. Men iallafall... Den 24, då ordnar vi en brakfest, ellerhur!? :D



Kommentarer
sara

Om jag får så kommer jag gärna på festen. :P Var ju ett tag sen vi sågs också. :P pusspuss

2010-04-13 @ 13:25:22
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0