Kalimera!

Idag vaknade jag jättetidigt av mig själv och var pigg dessutom! (Jag drömde att jag bodde över Baronen) Idag ska jag till älgparken och måla. Gå loss på målafärg en solig dag utomhus är roligt :D Och sen ska jag träffa pappa också såklart, det var ett tag sedan.

Ikväll har jag ännu inga planer. Troligtvis bara vara hemma och laddd inför morgondagen. Jag har en förträffligt bra nyhet!!! Tove bestämde sig för att också åka hem sent igårkväll och vår allas Malin ska pallra sig hit så JAAA det blir bestämt fest, sååå ja damer och herrar, det blir en nyår i repris även denna helgen :D

Nu ska jag äta en stor god frukost.


Kommentarer
Tove

Men Madde, vad hände nu!? Klockan 08.20, jisse.. Det tredje nyårsfirandet för iår, inte illa:D

2010-04-23 @ 13:19:52
Madeleine

Haha Jag vaknade 07.30!! Precis och fler ska de bli ;)

2010-04-23 @ 14:28:29
URL: http://madeleine1989.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0