Igår kom två älgar till oss!

Här bjuder jag på tre bilder från cruisingen i lördags...







Om några timmar åker jag tillbaka till Göteborg. Segt att sitta på ett tåg i 3,5 timmar, men det ska bli så skönt att komma tillbaka, jag trivs verkligen i Göteborg!

Snart ska jag åka till älgparken och kolla. Två av älgarna kom ju igår och vi var där och kollade när dom släpptes in igår! Den ena verkade jätteblyg. Möjligtvis för att han var så groggy efter att han blivit nerdrogad eftersom de hade åkt ända från Gävle, hehe.

Nä, nu ska jag packa. Kanske lägger upp bilder på älgarna när jag kommer hem om jag hinner.



Kommentarer
Malin

hej! Du kankse märkte att alla bilderna blev avbrytna på min dator när jag höll på att ladda ner det. Du kan väl skicka dem via mejlen det vore jätte snällt :)

2010-04-26 @ 16:45:49
Tove

Hahaha jag har EN LITEN FRÅGA angående ditt val av bilder. Hur hamnade jag i centrum på två av dem??? Och varför ser jag ytterst sällan "normal" ut på kort, och då syftar jag framförallt på de tagna med din kamera..

2010-04-26 @ 16:46:28
Madeleine

Jag mejlar bilderna till dig Malin någon annan dag för jag ska åka snart. Förresten, jag märkte att du även har glömt din eyeliner och ögonfransböjare här. Och Tove!! Dessa bilder var dom MILDASTE jag kunde hitta, om man jämför med resten Hahaha!!! ;)

2010-04-26 @ 17:07:39
URL: http://madeleine1989.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0