Idag har vi varit riktigt hurtiga!

Jag har jobbat 9-13, kom hem, sedan åkte vi och handlade. Kom hem och lagade mat (asiatisk svampgryta). Sedan tog vi inlinesen och åkte till slottsskogen och parkerna runt omkring. Det har varit jättefint väder här idag så det var massa folk i parken och det var verkligen härlig stämning :)

Direkt när vi kom hem så åkte vi till nautilus och tränade. Och nu har vi precis kommit hem...

Nu sitter jag och lyssnar på gyllene tider.

Hoppas morgondagen blir lika skön :)



Kommentarer
sara

Okej, låter bra. Det är inte så att jag vill "bjuda in" mig själv utan bara mer för det vore en trevlig grej och kul att ses igen. :P haha. puss

2010-04-14 @ 13:41:57
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0