Plats 1

Nu är jag äntligen klar med alla rapporteringar om jobbet som vi har gjort idag. Lönerapporter hit och Redovisningsrapporter dit... Mycket att ha i huvudet samtidigt!

Jag tänkte "Ääh jag börjar lite smått med rapporteringarna innan idol startar" Och sen satt jag fast - nu som först är jag klar! Så det tar tid vill jag lova.

Jag ska berätta en skitbra sak!!! Var i kalmarsalen och hämtade biljetterna i eftermiddags till The fashion show och då passade jag på att fråga exakt vart våra platser var; Och gissa var!? Allra längst fram vid scenen och catwalken!!!!!!!!!!!!!! Haha fattar ni vad glad jag blev :D



Det svarta på bilden är scenen, och vi sitter längst fram i det gröna området! Och även längst fram I det gröna området. Jag har plats 1 står det på biljetten, hehe, coolt va ;)



Och nu när jag kollade på ticknet så är alla biljetter slutsålda, det finns bara några "strö-platser" kvar om man accepterar att sitta på olika platser.

Nu ska jag sätta mig och titta på efterlyst.



Kommentarer
Emelie Karlsson

Det kommer bli skitkul! :-D Kan ju inte bli bättre än att sitta längst fram ;-)

2009-09-16 @ 22:14:07
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Emelie Karlsson

Tack! Nej, vi är 15 i vår klass :-P

2009-09-17 @ 18:21:24
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0