Perfekt helg!

Det har varit en helt perfekt helg!
I fredags hade vi som sagt kräftskiva, jätteroligt!

I lördags mådde jag skitbra när jag vaknade, vi städade lokalen och sen började huvudvärken komma, men gick över. Vi alla var hemma hos pappa och hade ett hemligt möte, he he.

Senare var vi hos Emelie & Patric och lagade en avancerad maträtt som tog 2 timmar, ha ha! Men de var det värt för gott var det, särskillt såsen med buljong från alla grönsaker, cholkad, rödvin och ingefära!!



Sen kollade vi på filmen "I taket lyser stjärnorna", den var verkligen jättebra, men sorglig och den rekomenderar jag er alla att se. Det är en svensk "ungdomsfilm", av mig får den ****+ av 5 möjliga!

Idag har vi varit på Kosta outlet. Det är som bäst när man inte har några förväntningar!! Jag hittade ett par perfekta jeans från Jbrand (ord. pris 2300 Kr) och nu kostade dom 1000 kr. Dom var mörka "enfärgade" blåa och satt jättebra. Men dom var för långa i benen :( och jag orkar inte gå till en sömmerska som syr upp dom. Så jag var inte helt nöjd. Men jag hade nog vart helt nöjd om dom passade i längden. Men jag köpte de inte iallafall.

Men!! Jag hittade en par skiiiiiitsnygga stövlar på skoaffären som ligger där.
Haha visst ser dom snygga ut, men dom är ännu snyggare i verkligheten!
Det är som grå-lila krokodilskinn på skaftet och sen med lite cowboy-look med spännet.
Ord. pris 700, men jag köpte dom för 237 kr!! Klipp!!
Nu är pappa stolt när jag har köpt gummistövlar, Hi hi.


På själva "outleten" köpte jag bara lite småtjaffs; ansiktsmasker, tony&guy dryschampo och sånt.
Men i glasaffären som är utanför köpte jag en höstig dörrkrans, flädersaft, och ett par skitsnygga glas som är lila (man ser knappt hur de ser ut på bilden) men dom är lite "snéa" och transparant lila och en "platå" längst ner.  



När vi åkte hem skulle vi in på netto och köpa pålägg, men Emelie och Jag hittade mer än så!
Vi kom på att vi kunde måla!! Så vi köpte varsin målardukar, de 5 grundfärgerna och penslar :D



Nu har vi hållt på att måla hela kvällen! Vi tänker inte visa hur det blev förrens det är klart ;)
Jag kan tillägga att boxer-skyltarna som vi har som underlag var feltryckta så jag fick inte sätta upp dom och därför ska dom slängas= perfekt att ha som underlag ;)

Nu ska jag lägga upp bilderna på fb för er som är nyfikna och sedan ska jag lägga mig och sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0