Utdrag från en gammal dagbok på lunarstorm

HA HA!
Jag satt vid datorn och funderade på vad jag kunde hitta på...Så kom jag på att jag kunde läsa igenom alla mina gammla dagboksinlägg som jag skrev på lunarstorm när jag var mindre.
Gud så roligt :D

Nyfikna??

Ons 28 jul 2004 22:37
"Jag har varig på öland, både i vår husvagn i köpingsvik och på saxnäs hos emelie.
när jag var hos emelie på saxnäs, så skaffade jag pojkvänn där. roddy!!!
Och när emelie var hos mej i köpingsvik så skaffade hon pojkvänn där. Olle!!
haha,, :)
fatta hur roligt emelie å ja ha det!! fast idag kanske vi var lite väl barnsliga i vattnet
. haha
Emelie, jag älskar dej!
nu ska jag ner och äta. puss och hej leversastej!"


Sön 8 aug 2004 22:23
"Kom nyss hem från emelie på saxnäs.
Har ju vatt med Roddy, robin och emelie!!
Shiit va kul vi har. :p
eller??
mmm..

*Emelie har mobilen i högsta hugg i mörktet och leter, och leter och leter i hyllor under sängar å överallt. Tills emelies pappa kommer och frågar:
-emelie, vad letar du efter?
-Jag letar efter maddes säng!
hahaha.. fy faan, min mage höll på att sprängas då
shiiit va vi skrattade!!!"


Sön 14 aug 2005 19:27
"allt har gått så fort...
men så är det när man har haft kul.
imon = tillbaka till verkligheten, men
ny skola och nya klasskompisar och allt.
BF1 åkrahäll.

Jag har packat min grejer och precis käkat
fläskpankaka, mums =)
nu ska jag strax hem till mamma.
När jag kommer dit ska jag först packa upp.
Sen, seeen ska jag bada, ett vaarmt och skönt bad =)
längtar redan.

Men usch vad jag mår dåligt när jag tänker tillbaka på
sommaren, hur kul vi hade och sen när jag tänker på att det
dröjer ett helt år innan vi alla ses igen. ett helt år!! täänk om en av
dagarna kunde hakat upp sej så som datorn gjorde förrut
innan jag lämnade in den på lagning, så kunde det vara
den dagen för alltid... =) hehe. nä men ärligt,
fy fan vad ni alla är underbara <3

Inget blir aldrig som det någonsinn har varit .
Men jag Hoppas nästa sommar blir minst lika undebar iallafall,
men på ett annat sätt! =)

nä, nu ska jag dra mej hem till mamma =)


Tilda, i höst och framöver blir det bara vi. (från högstadiet)
-Du & jag, starkare är någonsin! =D

hejsvejs."


Lör 10 sep 2005 18:54
"hmmmmmmm.
är jag trött elle!?
hahah, de kan du ju gissa när jag säger:
att jag var på sandra och kom hem lite innan 03.00
och sen gick min bil till jönköping
kl. 04.00 för ja skulle jobba =/ =/ =/
hmmm, kul debut. haha, har vatt helt
jävla borta idag alltså, jag kom nyss hem.
Ikväll kommer ida till mej =D ."


Mån 10 okt 2005 19:07
"Fatta så jävla kuuuul vi kommer ha på fredag eller!?
JA, jag ska till sandra. Och NINNI :D :D :D så härligt
att du kommer hit ! har saknat deeej!!
NATTA måste ju också komma hit egentligen!!!
Och ANNA, du ska också vara med och förfesta, vi ska ordna
ett riktigt party!! SJÄLVKLART NADJA och booobie ;)
och massa andra girls :D :D :D
hahah..okej, jag skiter i att jobba på lördag tror jag.
jag orkar inte med att inte sova nånting på natten
har ja kommit fram till.. hehe, för nu jäkla ska de festas
ordentligt!! i´m happy, like always! :D :D :D"


Fre 18 nov 2005 08:05
"Igår var jag med Emelie :D <3 Du är allt och så mycket mer !
:D du och jag föralltid emelie :D
Längtar tills på Lördag <3

As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change,
Come whatever
We will still be, friends forever !! Emelie!! "



Tors 2 feb 2006 16:42
"HAHa, bästa på mycket länge!!
Frida var lite galen idag och kom på en mycket galen idé.
Vi skulle kidnappa ett träd till vårat hemklassrum, för att pynta lite !!
Vi ritade upp en plan hur det skulle gå till.

Utgång från cafétreian, ut i studiehallen, fortsatte till trädet. hahah
sen stog vi och funderade på vilka som skulle göra vad. vi kom fram till
att elin skulle vara "kikare" (hon kollade så att det inte kom några)
frida emmaJ, emmaI, jag och Nadja bar trädet, hahaa..
Fort som tusan upp för trappan.
Alltså trädet var ju inte litet heller för er som tror det. det var ett
stort jävla plastträd , 2 meter högt. !! haha.. och sen rusade vi
med det fort som tusan.

Sen råkade vi stöda på några städeskor och dom undrade vad vi skulle med
ett träd till. Hhaaha.. då sa vi att vi skulle ha de till en pjäs.

Sen fortsatte vi springa. Fatta vad sjuka vi såg ut, 5 pers. bärandes på ett
stort jävla träd. hahah.. Tillslut vad vi framme vid vårt mål.

Sedan bestämmde vi oss för att adoptera en soffa också . ..
Den stog bara nere och skräpade tyckte vi. haha.. men shit vad ful den var!!
typ gul/grön lysande randig.. hmm. haha. men soffor får man inte förmycket
av när vi är 30 pers i klassen. så den snodde vi också. ahhaaha
Förbi caréterian och upp i klassrummet.
så jävla bra alltså!! snacka om bf!! Vadårå?? haha..
vi skämms nästan inte för någonting .
haha.. alla tyckte säkert att vi var dumma i huvet.

Men roligt var det!!
BF lever länge - ett gott skratt förlänger ju livet. "



Ons 8 feb 2006 09:50
"Hahahahahaaah

Efterlyses
Stor krukväxd saknad
ni som har sett var
den är, var vänlig och
hör av er till
//Vaktmästare eller
Bibliotikare

hahaha.. vi hade bärt upp den i vårt klassrum men
när vi märkte en stor gul "efterlysnings-lapp" hängandes nere i
studiehallen så flyttade vi in växten till teknik
hahaha..så ska vi säga att vi har hittat den och
då kommer vi få all beröm och så kommer
TE få så jävla mycket skit!! HAHAH så braaaaaaa!!!"

Fre 3 mar 2006 20:31
"jag är så lycklig så ja vet inte vart jag ska
ta vägen........längtar tills imon.......
ÄLSKAR DIG CHRILLE.....och alla mina kompisar......
ni är världens bästa!!!! puss & kram från Madeleine"


Mån 20 mar 2006 20:10
"Haha. idag när jag skulle till skolan så var det inte en endaste elev på hela skolan.. Bara massa lärare, och så sa min idrottslärare:

- Ni har studiedag idag!

Jahaaaaaaa!!! så blev det bara för mig att knalla hemmåt :) "


Tis 27 jun 2006 18:44
"WOWwow är det enda jag kan säga nu!

Så lyckat, så roligt! Vi hade bara kul, hela tiden, alla dagar - Midsommar Köpingsvik!!

Emelie, Chrille & Linus & Stångren & Kalle såklart =D eller ja. hehe :) Vissa nätter mer och andra nätter mindre ;)

Vi gjorde allt traditionellt som man ska göra på en midsommar, midsommarkransar, dansade runt stången, åt midsommarmat å de. Allt förrutm att lägga 7 olika sortes blommor under kudden.. Men.. Egentligen behöver ju jag ändå inte det, för jag vet ju redan vem min prins är :)

Det var jätteroligt att träffa er viktor adam robin och micke!! Detta året har gått så fort, så det känns som en fortsättning på förra sommaren :)

Nu längtar jag tills på fredag. För då ska jag och Christoffer på kryssning =D Wow vad roligt det ska bli + att vi har vatt tillsammans ett halv år på fredag också, Längtar :)

Imorgon ska ja såklart till IKEA i kalmar när det öppnar, hade velat tälta utanför ingången (för att då skulle man ju vunnit ett kök). Hehe, men det kanske är lite överskattat?

Efter det ska jag till Lindö, till pappas och våran husvagn med mina kusiner :) Trorjag??? Annars så vet jag inte vad som händer.

oj, såhär mycket har jag inte skrivit i min dagbok på länge.

Aja, nu ska jag hitta på lite annat kul =)

Ha det så bra allihop! Utnytja den lediga tiden riktigt ordentligt!

Jag älskar dig Christoffer, Puss & kram / Madeleine !"



HA HA vad roligt att läsa allt sånt som hände för länge sen!!
Man kan ju inte låta bli att sakna den tiden...Särskillt sommaren 2004 och 2005!!

Detta var ju ganska "neutrala" utdrag.
Haha alltså jag kan ju säga att det fanns lite mer brutala och galna dagboksinlägg också...
Kanske till en annan gång? ;)





Kommentarer
Emelie J

IGEN IGEN IGEN!! eller maila alla roliga till mig, jag bara måstehaaa!!!!!



höll på o dö när jag läste det där om sängen. hahahahaha ses på lördag! pusssokram

2009-09-29 @ 17:50:55
Nadja Danielsson

HAHAHAHAHHA! Skrattar så jag gråter år trädhistorian hahahahha. FaN SÅ KUUUL! Minne för livet.

2009-09-30 @ 13:10:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0