Nautilus

Åååh äntligen har jag kommit igång med träningen! Det var så skönt, iallafall nu efteråt - armarna är helt utmattade, haha! Och jag har tagit ett bad, haft ansiktsmask och bara tagit det lugnt ikväll.

Har även målat på tavlan som jag håller på med. Så nu är den klar, nu kan jag visa hur den blev:
Målat med akrylfärg på målarduk. (Emelie: jag hade inget att göra, men jag har ju en lika stor målarduk till som jag kan måla på nästa gång ;)



Ser ni hur stor den är? Ni kan ju gämföra med den lilla vita golvlisten. Tavlan är 70 cm hög!

Imorgon ska jag testa något riktigt spännande!!! Jag ska testa spraytanning :D
Mamma var snäll och erbjöd sig köra så vi ska till öland imorgon och jag hoppas att det blir ett bra reslutat!!

Nu ska jag göra en varm macka med allt på sen ska jag krypa ner i sängen...Imorgon bitti ska jag till tandis och skaffa månadsbetalning, det är bra att ha om det skulle hända nåt med tänderna.


Kommentarer
Emelie Karlsson

Tavlan belv verkligen supercool! Du är jätteduktig ju! :-D Hoppas du blir fin imorgon med spraytanningen! Nu ska jag snart sova, god natt :-)

2009-09-17 @ 23:14:39
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Mamma

Va duktig du är!!! jätte fin tavla.

2009-09-18 @ 09:51:18
Sara

Skit vad fin. :D kram <3

2009-09-18 @ 10:22:56
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
Jessica

Jätte fin :)

2009-09-20 @ 13:35:31
URL: http://anewworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0