Kalmar Fashion Show 2009

YES YES YES!!
Jag fick tag i två biljetter till Kalmar Fashion Show i Kalmarsalen på tisdag.
Jag och Emelie (syster) ska dit och det ska bli såå kul att se :D

När jag bokade sa hon att dessa platser som vi fick var bland dom bästa - så jag blev skitglad!!



Nu har jag precis kommit hem, jag har varit hos Pappa hela morgonen och hjälpt han yttligare med huset, allt är klart ute men nu har vi börjat inne.

Nu ska jag fixa mig lite snabbt, sen ska jag till Kalmar med Mirre och jobba. Och hämta ut biljetterna!!



Kommentarer
amanda

åh vad avundsjuk jag blir! :O vill också dit ju, men ha så kul där och skriv sedan på bloggen vad du tyckte (a)

2009-09-16 @ 21:29:55
URL: http://sunlight.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0