FYLLER 20 ÅR IDAG!!!!!!

Igårkväll lurade chrille mig att han var tvungen att åka och flå ett vildsvin som hans kompis hade skjutit. Såklart att jag blev lite putt eftersom det var på min 20-årsdag han skulle göra det. Men han lurade mig.

Istället hade han bjudit hit pappa, hampus, farmor och hans föräldrar görel och lasse!!! Dom kom och väckte mig klockan 8 och sjöng för mig! Det chrille gjorde imorse när han "låssades att flå en gris" det var att han var och handlade massa god frukost och nybakade frallor!! Haha, jag blev lurad!!!

Shit vad chockad jag blev när alla kom in och sjöng!!!

Iallafall. Nu har vi ätit upp den stora goda 20-års-dags-frukosten och jag har även fått några paket av chrilles föräldrar och chrille själv. Av chrilles föräldrar fick jag en jättefin vas från kosta boda "Mine", i vitt!!! Jättejättefin, Tack så mycket!!!! Och även jättefina höstiga rosor!!! Tack!! :D 

Och av chrille fick jag.....en .....SYSTEMKAMERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En Nikon D3000!!!!!!!!!!!
Jaaaaaaaaaaaaa guuuuud vad roligt att lära sig fota fina bilder nu!!!!!!!!!!! Jajajaja :D:D:D:D
Och även en gjutjärnsgryta som man kan laga goda grytor i!! Och en trisslott, hehe!!

Shit!! Jag är helt överväldigad!!! Nu ska jag baka morotsmuffins till kalaset i eftermiddag! Sen ska jag åka till SYSTEMET!!! Haha, måste ju känna känslan av att kunna välja fritt!!! :D

Åååhh jag är så glad!!!!!

Puss puss puss på er allihopa!!!!



Kommentarer
Emelie Karlsson

GRATTIS! :-D <3

2009-09-19 @ 12:07:54
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Sara

Det låter som en väldigt bra födelsedag. :D

Hoppas min blir lika bra imon. :P

Grattis igen. puss och kram

2009-09-19 @ 14:19:13
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0