En dag i stan

Idag har jag vart på stan med Emelie & Patric, Chrille jobbade då så han var inte med.

Jag köpte dessa snygga skor på Scorett:


Bodybutter från The Body Shop:


Och en snygg partytopp som jag ska ha imorgon. Så den får ni se någon annan dag :)

Chrille gjorde en jättesmarrig sallad som vi har ätit ikväll när vi kollade på idol.
Avocado, salladsmix, fetaost, tomat, rödlök och bacon.


Det har börjat klia på hela mig. Misstänker att det kanske är när spraytan-färgen håller på att försvinna.

Därför ska jag ta ett bad nu och försöka skrubba bort allt för att se om det blir bättre.

Sen ska jag sova. Det är planerat att vi ska upp tidigt imorgon och åka och fota på soluppgången faktist, men vi är skittrötta så vi får se hur vi känner imorgonbitti.

Nu väntar badet :)
Skönt!!!

Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0