Dagen

Det är så himla skönt att jag äntligen har kommit igång med att träna!
Var och tänade idag, tog ut mig ordentligt! Nu efteråt är jag helt slö i kroppen - det är så skönt!!

Idag har jag även hjälpt pappa att ta bort "mattan" från trappstegen. Vi ska sätta dit en ny.
Sedan har pappa och jag varit och bytt klockan som jag fick i 20-års present. Det var absolut inget fel på den andra som jag fick, den var jättefin!! Men ville bara se om jag hittade något ännu mer perfekt till min handled. Och det gjorde jag!! :) Den nya som jag fick är svart och också av märket "Gant", den är svart och har ett runt ur. Den är så himla fin att jag går och tittar på den hela tiden :D Tack igen Pappa om du läser detta :D

Jag måste snart ta mig tid att ändra min design på bloggen. Vill ha mycket bredare skrivfält, så att jag kan lägga ut mycket bredare bilder och så att det täcker mycket med av dataskärmen! Sedan vill jag ha "menyn" till vänster. En annan bild på mig!! (Har ingen aning om hur man ändrar). Sedan vill jag att det ska vara lite stilrenare och en släng av lite höstiga och kalla färger :)

Nu ska jag sätta mig och se Svenska Hollywoodfruar, och störa mig lite till på anna anka, haha!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0