Boxer

Ok. Allt detta låg i på pallen som jag var och hämtade på schenker igår!

Jag hade som sagt mina misstankar att det kunde vara sånt här som kom eftersom jag ska göra ett jobb för boxer. Men för det första hade dom inte sagt att dom skulle skicka något och det var ju lite dåligt faktist. Jag fiick en ganska stor chock när dom ringde och sa att jag hade en lastpall på 150 kg att hämta!!! Haha, men nu är iallafall "problemet" löst.



Så, sånna här ska jag åka runt och sätta upp i hela kalmar distrikt, alltså ända nerifrån karlskrona och upp till västervik!!!

Bilden visar bara ett några få som finns, alltså det är hur många olika skyltar och skit som helst!!



Men de ska bli kul att göra detta jobbet!
Haha, även att när jag går in i affärer så läser jag aldrig på sånna här skyltar...Men iallafall...

Igår var vi hemma hos Emelie och Patric och åt raggmunkar och kollade på bilder från cypern. Och så målade vi naglarna Jag och Emelie :)

NU ska jag hoppa in i duschen för er som vill veta och sedan jag faktist åka och klippa+slinga mig, guu så skönt det ska bli!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0