Att Göra I Höst

Jag har gjort en lista över saker som jag vill göra i höst, saker som inte kostar så speciellt mycket med som man ändå kan längta till i höstmörkret!

- Stora Bastupaketer på "Best Western Hotell" i Kalmar - I priset ingår att man får komma dit och äta middag, dricka 2 öl/vin och 2 timmars avkoppling i pool-och bastuavdelning. Pris: 325:-

- Rida islandshäst - Har aldrig gjort det innan men det verkar roligt. Pris: 1 timmme 200:-

- Malmö - Se hur staden är om jag skulle trivas där. Pris: Beror på om vi stannar en eller två nätter.

- Julmarknad på liseberg - Mysigt att vara på en stor julmarknad på vintern! Pris: Julåkpass: 160:-

- Göteborgs universeum - "Här kan du uppleva rymden, regnskogen och oceanen - allt på samma dag!  Vi har sju våningar fulla av häftiga upplevelser, spännande utmaningar och klurig kunskap." Hehe, det kanske låter som att det är gjort för barn, men som jag minns det så var det jätteroligt att vara där! Särskillt i regnskogen! Pris: 149:-

- Sista minuten - Det är fortfarande varmt neråt sydeuropa och om jag får tag i en biljett med avgång från kalmar för max 1999:- så har jag SÅ stor lust att åka!! Angelic? ;)

- Skönhetsbehandling - Ja, jag fick ju ett presentkort på en klassisk ansiktsbehandling inkl. ryggmassage och brynplockning på    1 h och 30 min! Det ska bli såå skönt!


Utöver detta vill jag gå mycket på bio i höst. Jag tycker inte om att se på film hemma, men att gå på bio gillar jag, det är nog stämningen som gör det! Filmer jag vill se i höst:

- Flickan som lekte med elden
- Äntligen midsommar
- Allt för min syster
- Min stora festa grekiska semester



Kommentarer
Emelie J

Jag följer gärna med på bio! Äntligen midsommar (BARA FÖR ATT!) och Allt för min syster! Hör av dig när du vill... pusssokram ses på lördag

2009-10-01 @ 17:58:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0