11 september

När vi ändå är inne på speciella datum...

Den här dagen för 8 år sedan (shit, var det verkligen så länge sen!?) så hände något som ingen någonsin kommer att glömma. Jag tänker såklart på terroristattackerna mot USA och framförallt mot World Trade Center.

Jag gick på mellanstadiet och det hände svensk tid kl 14.46, den dagen slutade jag skolan kl 14.45 (slutade typ alltid den tiden) så när jag kom hem, minns inte riktigt när, men jag kommer ihåg nyheterna som sändes om och  om igen. Det minns nog alla!

Nog med allvarligheter.

Ikväll är det Kvällen med stort K :D



Kommentarer
jasmine

de är lungt:) blir bussen så kommer jag ända fram med till viken..

trivs du med jobbet?

2009-09-11 @ 12:03:53
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0