Trippel-Par-Middag

Igårkväll var Emelie & Patric, Matilda & Markus hos oss och åt plankstek! :D

Plankorna i ugnen


Chrille & Patric fick för sig att köpa vitlökssniglar


Här är min goda plankstek, det är championsås om ni undrar...


Här är vi alla, utom jag...



Funderar på att börja köra "halv 8 hos mig", haha, hade det inte vart kul??

Jag och Emelie (syster) har en sån himla bra idé tills om en månad!!! Hoppas verkligen att det blir så!
Och ja...Ni lär få veta :)

Ikväll blire partyparty med Emelie.j, Emelie.p och Jonna. Härregud vad många Emelie jag har i min närhet, nästan så att jag själv blir förvirrad, haha!!

Nu är det dags att ta tag i den här dagen, LÖRDAGEN!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0