Lila klänning hade passat till helgens hollywoodfest!

Hittade en skitfin lila klänning....Lite för sent...Men ändå :)
Den hade passat bra på lördag när Jag och Mirre ska till Ciccis 20-års fest i Linköping, "röda mattan fest" Wooha!


Klänningen kommer från ChiQue

Imorgon ska jag till Mirre tiiiiidigt på morgonen, vi ska äta frukost tillsammans och testa varandras klänningar och sen ska vi till dom nya affärerna i hansa city!

Imorgon kväll är det premiär för Vedrans nattklubb här i nybro "Chili", jag tycker det är otroligt bra gjort av honom som vågar satsa - han är ung - han satsar i en lågkonjuktur - han satsar i en liten stad: MEN jag tror det kommer gå jättebra för honom!! Självklart kommer jag att vara där :D

Nu ska vi laga mat här hemma, cyrrykyckling och ris, ikväll kommer pappa emelie & patric och vi ska ha möte igen. Jag har bara inte orkat berätta här i bloggen vad det är vi har möten om hela tiden, men dom flesta av er vet väl redan? Jag kommer skriva ett inlägg om det när jag har tid en vacker dag...

Ps. Jag somnade inte förens 1-2 inatt för det gjorde så sjukt ont i örat, men nu har det gått över som tur är!






Kommentarer
Cissi

Oj, ja den var jättefin :) Men tror nog allt du har nåt som är minst lika snyggt att ha på Linköpings alldeles egna Röda mattan!! Hoppas du är taggad, för det är jaaag haha.

2009-10-22 @ 20:00:18
URL: http://cemajo.blogg.se/
Nadja

nej, alla vet inte :P berätta jag är jättenyfiken haha.

2009-10-22 @ 22:19:13
Madde

Nadja :) Jag skriver ett inlägg om det när loggan är helt klar :)

2009-10-29 @ 12:51:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0