Thailand, december 2007

Sitter här, lyssnar på Dolly Parton & drömmer mig tillbaka till Thailand dec-07!

Här är vårt otroligt fina nybyggda hotell som vi var på!


Här syns poolbaren, båtformad med stolar i vattnet, ni ser även bubbelpoolen som fanns i poolen!


Närmare bild på poolbaren och bubbelpoolen.


Precis när vi hade kommit till hotellet! Happy!!


På denna restaurangen svalde jag något jättestarkt. Dom snälla Thailändarna såg det och kom direkt med vitt bröd som skulle neutralisera magen!


Framför julgranen på hotellet



Jag blev sjuk i Thailand (Två gånger - utav att jag åt glass och drack en pinâ colada) och det syns verkligen på bilderna nedan, jag ser ju läskig ut. Usch. Jag var nere på 41 kg när vi kom hem från Thailand. Det var verkligen hemskt!! Då blev jag rädd för mig själv!!








Han stoppade in huvudet i krokodilens mun!



Man kunde välja vilken fisk man skulle få tillagad om man ville, Chrille tyckte det var kul, men jag tyckte det var läskigt för jag gillade inte det där med att "dig ska jag äta upp", nä fy...Då tar jag hellre nåt som jag inte vet vad det är!


En fin bild :)


Allt var så fint utsmyckat!


Nu ska jag gå och lägga mig.
Jag längtar tills nästa gång jag ska till detta underbara land!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0