Chili chili chili

Kan ju börja och säga att yogan igår var precis så som jag inte ville att den skulle vara: "seriöst, tyst och mediterande"... Ha ha, jag kunde knappt inte hålla mig för skratt när hon började med "väääääälkommmmmen tillll deeeet häääär yoooogaaa-paaassseetttt" med en spå-dams-röst ungefär!! Haha shit, men det var kul att prova på iallafall :)

Igår var Jag och Emelie på Chili :D
Jag börjar fundera på om man kan köpa stamkundskort (haha :P ) för det känns som att vi kommer hänga där en hel del helger, skitroligt :D

Idag har vi vart i kalmar, jag köpte en skitsnygg skjorta och en annan tröja, nagellack, ögonskugga, rött läppglans, mascara och lite sån skit...

Nu är Linus (chrilles kompis här) och vi ska äta plankstek ikväll... Hade vart kul att dra till chili idag också, vi får se..









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0