Nej nej nej nej nej nej :(

Jag har inte sovit en blund på hela natten, jag har fryst som bara den och haft så ont i halsen :(
Är det någon som kan en mirakel-kur mot feber och halsont? Är detta symtom på grisinfluensan?? Haha!!
Jag måste måste måste bli piggare, nu nu nu! Ska ju till ullared imorgon!! Får hoppas att det bara är en vanlig förkylning...

När vi var i Thailand så blev jag ju dålig där och då fick jag ett par stora gröna tabletter av doktorn och jag har fortfarande kvar sånna så jag funderar på att ta en. För dom hjälpte skitbra, jag blev faktist frisk direkt!! Men frågan är vad dom här tabletterna innehåller?? Haha... Jag vågar nog inte ta en sån tablett när jag är ensam hemma, har lite respekt för dom alltså!

Men åh, vad sur jag är nu :(
Jag har ju inte vart sjuk på jättelänge och så blev jag det just nu....




Kommentarer
sara

Krya på dig, hoppas du blir frisk så du kan åka till ullared. :D pusspuss

2009-11-23 @ 16:19:34
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0