Kl. 22:22

Okej. Detta är märkligt. Mycket märkligt. Jag börjar bli rädd för mig själv.

Jätteofta kollar jag på klockan när den är prick 22:22. Dom senaste 3 dagarna har jag gjort det varje kväll tex.

Nyss kollade jag på en bild som jag fotade på mig och malin i fredags. Fotot togs kl 22:22.

Är det någon som vill mig något?
Vad betyder kl 22:22?

Eller är det bara slumpen?



Idag har jag varit i Kalmar hela dagen. Har vart med Mirre! Följt med henne till stallet, jag tog in två hästar från hagen till boxen. Var lite rädd för att dom skulle trampa mig på fötterna men det gick bra :)
När vi kom hem till henne igen åt vi god äppelpaj som hon hade gjort innan jag kom. Mmmm....



Kommentarer
Emelie

Sånt händer mig ibland med. Det är verkligen konstigt! Ännu konstigare när man är som mig och tror på ödet. Haha! Kanske är något speciellt som ska hända dig just vid det klockslaget längre fram i framtiden? Jag vet inte. Men det är så konstigt när sånt händer och framförallt samma klockslag. :p

2009-11-17 @ 21:47:22
URL: http://eminza.blogg.se/
Cissi

Jag har gjort preciiiis likadant flera ggr, snacka om att man blir rädd för sig själv haha. Men kl 22:22 ska ge en tur och lycka och just vid det klockslaget ska man önska sig något!! Har jag ialla fall hört..

2009-11-18 @ 11:16:44
URL: http://cemajo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0