Helgen...

Här sitter jag och dricker honungsvatten och knaprar halstabletter... Jag har skitont i halsen och jag känner mig faktist lite febrig =/

Igår hade emelie sin 20årsfest som ni vet, vilket var väldigt lyckat!! :D

Idag har jag inte gjort ett skit, jo vart och handlat kronärtskocka, chips och dipp tills ikväll. Gud så gott det ska bli!!

Gosh! Tänk om jag skulle bli sjuk nu, det får jag absolut inte bli!!! För på tisdag händer det roliga grejer :D
Jag, Jonna, Mirre och Tobbe ska nämligen till ullared :D

Såhär såg jag ut igår...






Kommentarer
Emelie Karlsson

Vilken fin bild på dig! :-) Hoppas att du inte blir sjuk :-(

2009-11-22 @ 18:52:31
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
mirjam

DU FÅR INTE INTE INTE BLI SJUK!!!!!

2009-11-23 @ 08:46:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0