Halloweenfest

Igår hade vi Halloweenfest (en vecka försent men ändå).
Vi hade hyrt ett stort hus i skogen och vi var 40 pers och hade skitkul fram till kl 23 då det kom några oinbjunda jävla idioter som försökte komma in (Jag menar: vem är så pinsam och bjuder in sig själv, liksom?) så då blev det kaos, ååååh hatar folk som förstör för andra! Men iallafall: över det stora hela var det skitkul :)
Innan - och efter :D


Jag var pukare för kvällen!


Goa och glada :D


Dominica och Emelie innan folket kom :)


Haha! Han var så sjukt rolig eftersom hans ansiktsmask var allvarlig hela tiden, hahaha :D
Visst ser jag lite rädd ut? :)



Jesper och Patric :D


Linus fotbollsspelare och Emelie fladdermus :D


Jag, Chrille, Emelie, Patric, Angelica & Rasums sov i huset inatt. Det fanns tre dugliga soffor, så jag och chrille har delat på en liten liten soffa inatt och jag har inte kunnat sova någonting! Vi var tvugna att gå upp kl 9 och städa dessutom.... Men jag har sovit några timmar nu i eftermiddag, och ikväll ska vi hem till Emelie och Patric och kolla på dom två senaste Falk-filmerna :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0