Ullared

Heey! Har vart på Ullared med Mirre idag :D

Stack iväg tiiiidigt på morgonen, kl 05.30...

Men iallafall, Ullared - Fan vad kul det har vart idag :D Haha!! Vi la ner sak efter sak i kundvagnen "Den ska jag ha!! ÅÅh den är ju bra att ha...osv..." Haha.

Vi trodde att vi hade köpt för massa mer pengar än vad vi i själva verket hade gjort så vi båda fick en positiv överaskning i kassorna och då blir man ju extra glad. Detta köpte jag:

Matta till hallen uppe, Björn Axén volymaster, Ölspel, Sanning och konsekvensspel, Hawaiian tropic solskyddsfaktor och after sun, första hjälpen kit, strumpor, damm-dukar, nagellack, Nouba Mascara, Nouba Ögonskugga, Rouge, kryddkrukor, thai-kryddor, matt-halksskydd, tops, bommulsrondeller, ta-bort-skit-från-kläderna-rulle, trasor, armband, ugnrengöringsmedel, underkläder, plåster, ansiktsmaskar.....Hahah....Ja, det är alltsom jag kan komma på som jag ser på bilden men jag har säkert glömt massa....Mycket va!?!?! De ser bara ut som skit på bilden, men det är kul och bra saker att ha :) 

Nu har vi kommit hem packat upp allting, ätit mat och gjort oss iordning lite grann och ska på Malins inflyttningsfest...Yes, nu turnerar jag vidare känns det som, haha!! Imorgon går turnen till Öland för er som är intresserade ;)

Puss!

Och TACK för en skitrolig dag i Ullared Mirre :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0