Fruktsallad

Är fortfarande sjuk, men jag känner mig faktist lite bättre än igår - även att min hals kliar och att jag måste snyta mig var femte minut + att jag nyser stup i kvarten!! Haha, jag måste alltid sträcka ut tungan och titta upp mot en lampa eller solen när jag ska nysa. Det ser helt sjukt ut!!! Grannarna som kikar in i mitt fönster får en vacker syn lite då och då iallafall, haha! 

Ska göra en fruktsallad nu, mums! Sedan ska jag fixa naglarna =) Och efter det hade jag tänkt att rensa bland mitt smink & tvätta makeup-borstarna, om ni är intresserade av att veta =)


Bjuder på en bild från mars- 2008, ett år sedan alltså. Har jag förändrats något tycker ni, eller ser jag lika dan ut?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0