Wooohooo, äntligen!



Jag har hållt på att samla i alla evigheter känns det som!! Haha, men nu har jag äntligen fått ihop 1000 poäng, så nu har jag beställt ett presentkort på 300 kr...Haha...Det är när jag inte har haft något att göra som jag har gått in på gratisbio.se och besökt lite hemsidor (då får man poäng) och gått med i några tävlingar (då får man lite mer poäng) och sedan har jag fyllt på mobilen därigenom (då får man också lite poäng)...Och många bäckar små blev tillslut ett presentkort :D



Tryck på länken här över om ni vill bli medlemmar eller tryck här --> http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=34328

Då varvar jag automatiskt dig och jag får ännu mer poäng ;)



Kommentarer
emelie karlsson

vad valde du för affär? har du missat att jag har uppdaterat min blogg? :( ;)

2009-06-03 @ 23:58:33
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Emelie S

Grattis! :) Vad valde du presentkort på för affär?

2009-06-04 @ 21:15:34
Madde

H&M

2009-06-05 @ 10:13:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0