Norge

Jag är sugen på att åka till Norge och jobba några månader!!! Haha. Detta kanske bara är rena impulsryck jag får (som vanligt....) men iallafall...Just nu är jag skitsugen.

Det var en på mitt jobb som nyss hade kommit hem efter några månader i vårt kära grannland. Han berättade att dom var 5 pers som delade på hyran av en lägenhet och jobbade skiten av sig dom månaderna.

Norge = Lätt att få jobb, Hög lön, Låg skatt + Att eftersom svenska kronan är så låg nu så tjänar man ju på det när man växlar sin lön från norska till svenska kr ;)  

Haha :D
Någon som är sugen att hänga med till oslo till höst?
Rensa lite fisk ;)



Kommentarer
Jessica

Kommer jag inte in på högskolan, så följer jag gärna med :)

2009-06-09 @ 09:30:58
URL: http://anewworld.blogg.se/
Tove

Absolut.

2009-06-09 @ 12:51:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0