Bara vi slipper regnet...



16 grader är ju kallt...Men att det tittar upp en sol bakom molnet måste vi ju ändå vara glada över! Det kunde ju vart värre menar jag. Man får nöja sig med det lilla :D

Vi hade massor massor massor att packa så Patric åkte upp med en full-proppad bil till Köpingsvik idag. Haha!

Det kommer bli såååå roligt och jag längtar skitmycket :D

Jag har badat och tagit det lugnt idag, ska packa det sista snart...Men det är lite vi ska handla innan, typ. öronproppar och make-up-remover-servetter...

Ok, men det var väl allt jag hade att komma med för tillfället.


Kommentarer
Jessica

Hej! JAg har det bara bra på jobbet :) nej jag jobbar souvenirbutikerna, gillar inte vatten och är inte så duktig på att simma :P haha..Så vad jobbar du med då? eller du jobbar kanske inte i sommar? puss

2009-06-18 @ 21:05:00
URL: http://anewworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0