Nytt I Garderoben

 

Nu vart det länge sedan jag visade nytt i garderoben...
Det har varit så otroligt skönt med sovmorgon idag!

I eftermiddags så cyklade jag hem till min syster och sedan åkte vi in till nybro city, weeehooo!! Det var år och dar sen jag var där!!! Shit vad rea säger jag bara!! I mindre städer (som Nybro) så brukar góbitarna finnas kvar ett tag eftersom det inte är lika många som är på jakt efter samma sak :)
Så jag lyckades faktist hitta en vanlig enkel svart tröja med ringning i ryggen: Lindex - pris 40 kr
Och ett snyggt vitt linne: Vero moda - pris 100 kr
Ett paraply med spets i kanten och snyggt böjt handtag: Lindex - pris 25 spänn!!!!

Och lite andra bra-att-ha-saker :)


Bokade biobiljetter tills ikväll "Sommaren med Göran", men Tove undrade om jag ville hänga med dom ut ikväll och det lät ju väldigt lockande så nu försöker jag få tag få tag i biostaden som verkligen aldrig svarar, har ringt tuuuusen gånger men dom svarar inte - så jävla dåligt!!!!! Har redan betalat dom, sååå dåligt att dom inte svarar!!!!

Så just nu är dom närmsta timmarna ganska ovissa. Haha, det är bara ödet som vet vad som händer.
Om biostaden inte svarar så är det väl meningen att vi ska på bio och då får jag väl strunta i att hänga med ut ikväll...Men vi får se, just nu ser det inte så ljust ut...



Kommentarer
Emelie Karlsson

Det var fina grejjer du och jag hittade! :-D Har testat mina shorts nu, och de var jättefina på! Fina bilder du har tagit :-)

2009-07-31 @ 22:10:22
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0