Skara sommarland

Idag har vi vart i Kalmar, kollat på cykel till mig. Har nog bestämt mig för vilken jag ska köpa (en sjösala), men ska tänka tills på söndag.

Hampus (min lillebror) kom hit i eftermiddags och vi har precis kommit hem från pappas brygga, där vi fiskade...Jag fick hela 3 stycken men släppte i dom igen, hehe. Men shit vad varmt det var i vattnet, typ ljummet kändes det som!!

Hampus ska sova här inatt för tidigt imorgon bitti så åker vi Chrille, Jag & Hampus och Emelie & Patric till skara sommarland :D Haha!! De ska bli skitkul!!

Såå vi får nog börja tänka på sängen nu alltså, innan klockan rullar iväg allt för mycket...

Men ha en bra helg :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0