Slå de om ni kan ;-)

Idag var jag hos studievägledaren, men ja blev inte klokare för det =/
Efteråt gick Jag och Emelie en stund på stan innan vi åkte hem.

Jag hittade det bästa fyndet jag någonsin gjort!!!!
Ord. pris 1200:-
Pris: 200:-
Läderstövlar med perfekt klack och snygga spännen, Slå de om ni kan ;-)



Väskan köpte jag igår på accent (Tror affären heter så). Det var på tiden! Min förra tyckte och tycker jag om jättemycket, men dragkedjan har gått sönder tyvärr.

Såg på Let´s Dance att Bella åkte ut nyss. Hehe, jag tyckte det var lite kul eftersom hon vart så självsäker hela tiden och trodde att hon skulle vinna. Men jag tror det är mest 14,15,16,17-åringar som vill att hon ska vinna och jag tror inte att dom röstar. Man såg verkligen hur chockad hon blev!! Jag tyckte att George skulle åkt ut. Men aja.

Ha en bra FREDAGSKVÄLL!!

KRAM på er!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0