När man inte kan äta vad man vill...

Bara för att jag inte kan äta allt som jag vill äta så köpte vi en smoothie idag. Det kallar jag väl-invensterade pengar!
En piano-black från OBH nordica. Jättefin :-)

Så nu sitter jag här och dricker jordgubb-banan-citron/vanilj yoggi-mjölk-smoothie och försöker att inte tänka på att jag börjar jobba imorgon igen...........Vill inte tillbaka till vardagen och verkligheten........vill inte, vill inte......Men måste....

Jo men lite kul ska det ju bli!! Det enda roliga är att jag får träffa mina jobbarkompisar, jag undrar hur många det är som har slutat under jul-ledigheten? Hur många chansar du på Mirre?? hehehe ;-)



Nu ska jag till soffan och tillbringa dom sista timmarna på jul-ledigheten tillsammans med älskling och min smoothe...



Kommentarer
mirjam

haha :) jag vill inte heller :) Som "tur" är så kan jag inte prata haha...hmm nu ska vi se...4-5??? eller är det att ta i? :P

2009-01-06 @ 21:57:33
URL: http://sunnylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0