Måndag kväll

Usch...Nu börjas det igen...Huvudvärk och trött....

Varje helg tänker jag: NU denna vecka måste vi boka tid på nautilus, men sen när veckan väl har börjat så tänker jag "jag skulle aldrig kunna åka iväg och träna när jag känner såhär varje dag". Och då är det ju ingen idé att köpa nautilus-kort.
Vad ska jag göra? Har ni nå´t förslag?

Jag får mindre och mindre motivation till att sälja. Sålde bara två idag =/

Hoppas hoppas hoppas det sker någon förändring snart!!!

Nu ser jag fram emot Torsdag, Fredag och Söndag:-)
Vad Jag och Mirre ska göra då får dom flesta som läser min blogg aldrig veta....Hehehe ;-)

Retas lite med er! Är ni nyfikna?

Lite gladare blev jag iallafall när jag kom på att "bröllopet, bonde söker fru" är idag kl 8!
Nu håller Chrille på att göra milkshake till oss och sedan ska jag ta ett fotbad.

Vi ska också lägga oss tidigt idag, så att huvudvärken försvinner, och så att jag är en piggelin imorgon när jag vaknar.



Kommentarer
Sara

Åhh vad gott med milk shake, det var längesen jag unnade mig nåt sånt. :P hihi. pussar <3

2009-01-26 @ 19:42:27
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
mirjam

Ja din motivation kanske går upp lite när du tänker på att tre media kommer få det lite hett om örona snart haha....Tror faktiskt de kommer det... Milkshake va gott!! Min lägenhetskompis råkade ta sönder min glas grej till min mixer, så har bara motorn kvar.. Ni kan få den om ni behöver en extra ;)

2009-01-27 @ 09:42:04
URL: http://sunnylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0