Lite uppdatering från nu

Jag höll ju nästan på att glömma bort dig idag, bloggen!
Imorse hade jag inte ett dugg lust att gå till jobbet. Jag var trött, snoozade 45 min och tänkte på att tänderna gjorde ont. Men när jag väl kom upp så gick det ganska bra ändå. Till en början så var det väldigt segt på jobbet, men efter lunch kom det in samtal hela tiden så det var ju bra att det funkade en stund iallafall!!

Men jag hade ont i huvudet och tänderna när jag kom hem så jag tog en panodil och så blev jag bättre. Sen snackade jag en stund med Emelie i tele...Sen försökte jag är lite fiskpinnar och mos, och lyckades, för jag var vråålhungrig!!!

Sen åkte Jag och hämtade Emelie och så har hon varit här tills nu...Vi körde nyss hem henne och samtidigt passade vi på att köpa lite bröd. Haha, oooh vilken intressant dag jag har haft va!?!?! :-D

Var bara tvungen att uppdatera er lite så ni vet vart jag håller hus!

Nu ska jag strax krypa ner och sova. Imorgon väntar yttligare en arbetsdag (Den sista på veckan!! WOHO!!)

Meeen nu får ha de så gott där ute!!
Vi hörs imorgon :)
KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0