1 Januari 2009

Idag är det första dagen på det nya året!

Det var jättetrevlig igår hos Emelie & Patric :-D












Igår förlorade Chrille ett vad som vi slog vad om.
Den som vann får bestämma vad vi ska göra på hela fredagen.
Jag vann!!!!!! YES YES YES!

Hjälp mig, vad ska jag välja?

Har kommit på några saker...Hehehe...Alltså, det gäller ju att dra på stort!!
* Åka till Stockholm klockan 5 på morgonen, gå på stan hela dagen, åka hem på kvällen.
* Åka till Hestra (Isaberg) och åka skidor, såg att det är snö i endel backar där nu!
* Åka till Jönköping och shoppingcentret A6


Haha, Jaaa jag är seriös!!!


Men, Malin och Richard ska komma till oss imorgonkväll...Så vissa alternativ är väl inte fullt genomförbara just imorgon kanske?? Eller? JOooo de klart!!  Ja, jag är optimistisk!!!

Meeeen...Vi får se vad jag ska välja, vad tycker ni?



Kommentarer
mirjam

hehe...roligt :) ta inte a6..det är ju inte ens lika bra som baronen :) men sthlm.. ta det ;)

2009-01-01 @ 19:13:32
URL: http://sunnylee.blogg.se/
Sara

Jaa det var jätte trevligt igår. :D

Kan inte du skicka lite bilder till min hotmail? Kramar

2009-01-01 @ 21:08:09
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
bloggdesign by MALIN

Hej :) Är du sugen på en ny bloggdesign? isåfall så tycker jag att du borde kolla in min blogg. Där har jag tävlingar, auktioner och tar emot beställningar. Välkommen till mig!

2009-01-02 @ 01:51:53
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0