Utbildningar hit och utbildningar dit...

Det senaste året har jag vart säker på att söka till studie- och yrkesvägledarprogrammet i Stockholm eller Malmö. Jag vill nog fortfarande, men det känns som att det är en sån utbildning där bara 30+:are pluggar... Såg bilder från ubildningen och så var det. Hur kul är det egentligen att plugga med 30-40-åringar? Man vill ju ha dom i sin egen ålder faktist!

Innan har jag även vart sugen på apotekare eller butikskommunikatör, och det har jag börjat tänka på lite mer nu.

Att jobba på ett apotek och kunna alla produkter och hjälpa kunder med vad som passar dom skulle vara kul! Men även butikskommunikatör, det betyder typ att man ska skylta och inreda så att alla tex. MQ ser "lika dana ut", eller alla ikea, alla bauhaus, jaaa...Alltså alla butiker har ju sin stil. Man ska se till att butiken är snygg och inbjudande helt enkelt!

Kravet jag har är att ubildningen ska vara på någon annan plats utanför småland. Helst Stockholm, Göteborg eller Malmö. Och det ska nog inte vara så svårt att fixa :)

Nu ska jag springa ner på gymmet och träna (har ju jättenära nu när jag bor hos mamma)!



Kommentarer
Emelie J

Jag röstar på någon utbildning i sthlm så vi kan umgås uppe i sthlms ;) ÄLSKAR DIG!

2009-12-09 @ 14:12:08
Tove

Förstår att du blir förvirrad, jag är det fortfarande ibland, finns alldeles för många(?) alternativ som verkar roliga.. Men ändå inte tillräckligt roliga för att man vill syssla med det resten av livet. Förresten, jag röstar för Göteborg=)

2009-12-09 @ 18:38:18
Nadja

haha, tack för hjälpen! ;) Men jag har hittat en färg nu som är som mitt mörkbruna, så tror jag satstar på det iaf.

2009-12-10 @ 14:00:33
URL: http://nadjasegna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0