Perfekt helg!!

Helgen har varit..... Skitrolig!

Jag tog tåget från stationen kl 8 i fredags morse, var framme i Gbg vid 12-tiden. Vi åkte hem till Tove, lämnade av min väska och sedan begav vi oss mot stan. Hon visade mig runt vid avenyn och nordstan och vi strosade runt och kollade i affärerna.

Vi åt på nån indisk resturang och min mat var inge vidare god tyvärr. Vi var även på lisebergs julmarknad i fredags, jättefint och mysigt! När vi kom hem hade jag skitont i fötter och ben för att vi hade gått och gått hela dagen! Vi såg en film och fettade chips och snackade tills vi somnade :)

På lördagen var det bara upp och hoppa! In till stan igen och julhandla! Människor överallt och jättemysigt med julmusik och faktist så kom det några snöflingor också :) Vi åt på en thairestaurang och det var riktigt gött! 

När affärerna stängde åkte vi hem till Tove, började fixa oss inför kvällens bravader och sedan tog vi spårvagen till avenyn igen och gick in på en nattklubb som heter Blvd. Det var flera våningar och många olika rum och det var verkligen skitkul!

Dansade aaaallll niiigghhhtt looooong och hade det gör-roligt :D

Vi gick hem och var hemma vid halv fem-tiden. Och hade ännu mer ont i fötterna, haha! Men det var det lätt värt!

Idag åkte jag hem vid tolv, så jag kom hem lite innan fyra. Jag ville inte åka hem!!! Göteborg är verkligen en jättemysig stad! Förhoppningsvis dröjer det inte så länge innan nästa besök Tove ;)



Kommentarer
Anonym

Jag tycker bestämt att det ska ske mycket snart:D

2009-12-13 @ 19:34:19
sara

Låter som en kanon helg! kram

2009-12-15 @ 16:54:20
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0