När jag inte har något att göra brukar jag...

När jag bara sitter hemma och inte har nåt att göra så brukar jag kolla tillbaka i min blogg! Det är så roligt att se tillbaka på bilder och text - hur jag tyckte och kände då.

Det är verkligen jätteskönt att bara få sätta sig och skriva vad man tycker och känner!! Jag är så glad att jag har denna bloggen, tänk om den skulle försvinna!?
Vet ni om det finns något sätt man kan spara sin blogg på?


Egentligen hade jag behövt skriva av mig här om allt som har hänt mellan mig och chrille, men då kommer folk bara börja tycka en massa och det orkar jag inte!!!! För det har varit det största och svåraste beslutet jag någonsin har tagit och vissa stunder mådde jag skitdåligt innan jag hade bestämt mig!!! Och tro inte att jag bara "hejdå nu går jag vidare" för så är det verkligen inte!!! Vissa stunder är fortfarande lite jobbiga, men jag mår mycket bättre nu och jag ångrar ingenting! Det är tur att det finns dom som man kan prata med :)

Älskar denna låten!!


Cuz you know love, is hard to break
Love, aint nothing you can take
It's a little thing we make!




Kommentarer
Emelie

Jag förstår inte varför folk ska lägga sig i och tycka en massa. Ibland måste man göra val som känns bäst för en själv även om det ibland sårar någon annan. Det är ingen som har rätt till att döma dina val. Du gjorde ett val som kändes rätt för dig. Och det är ingen som har rätten att döma dig för det det.

2009-12-28 @ 12:45:28
URL: http://eminza.blogg.se/
Madde

Tack! Det lät ju så på det jag skrev att det var någon som hade "dömt mig", men så är det inte :p

Men jag kan tänka mig att chrilles vänner och familj är på "hans sida", och då ville jag bara få fram att dom behöver inte tycka illa om mig (fast jag tror inte dom gör det, eller hoppas inte det iallafall) för dom har ju ingen anledning... Jag tycker fortfarande att chrille är en jättefin människa, men jag vill inte leva mitt liv med honom, han blev mer som en vän till mig i slutet! Föresten, det funkar inte att gå in på din blogg :o

2009-12-28 @ 14:18:47
Emelie

Förstår vad du menar. Jag valde att lösenordsskydda min blogg eftersom jag vill veta exakt vilka som läser den osv. Jag skrev användarnamn & lösenord till din msn förut. ;)

2009-12-28 @ 15:15:15
URL: http://eminza.blogg.se/
Madde

Okej, tack :)

2009-12-28 @ 15:55:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0