Lördag

Gårdagskvällen började med att Malin hämtade upp mig, vi åkte hem till henne och satte igång. Sedan ringde Emelie (syster) och dom och sa att dom inte skulle till kalmar (och att dom skulle till chili istället). Vi blev skitglada och åkte hem till dom direkt! Av någon anledning brukar det alltid vara så att förfesterna är roligast :D Så det blev att vi gick till chili vid 24 tiden... Men å andra sidan så är det ju då folket kommer så det blev prefekt, haha!!

Det var mycket folk där igår så det var roligt :)

Vaknade upp med dalmatin-ben idag! Hahaha, alltså jag skämtar inte om att jag har skitmycket blåmärken på benen!! Anledningen till detta kan vi ta en annan gång....Sjukt kul är det iallafall :D

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Gått och hämtat min veckorevy som jag glömde hos Emelie igår. Så ikväll blir det väl bara att va hemma (antar jag?) läsa veckorevyn, fetta chips och bara vara med la famila :)



Kommentarer
Emelie Karlsson

Det var riktigt roligt igår tycker jag! :-D

2009-12-19 @ 23:53:47
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Madde

Ja de var det, men jag har fortfarande massa prickar av blåmärken på benen hahaha

2009-12-20 @ 02:11:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0