Juldagen på Sandra

Jag bestämde mig för att åka till Sandra ändå igår! Det var fredag, det var juldagen - vad skulle stoppa mig då egentligen!?

Jag åkte med Angelic och EmelieA till Jonna i Kalmar och där var redan EmelieP, vi satte igång direkt och hade roligt, men jag bestämde mig för att ta bussen till Sandra så att jag var där vid 21 för jag vet att det brukar bli fullsatt väääldigt snabbt juldagen på sandra! Där hade jag bestämt att jag skulle möta Carro, Therese och hennes syrra Madde. (Dom andra stannade kvar hemma och kom till sandra senare men då kom dom tyvärr inte in...)

Vi började köa, träffade roligt folk i kön, vi stod som packade sillar. Ca kl 22 fick vi reda på att det var fullsatt (dom öppnade tydligen 20.30), men vi var inte så snabba att fatta det så vi stod kvar (alla andra stod ju också kvar...) och faktiskt så rörde sig kön saaaaaakta frammåt ändå.

Therese och hennes syrra gav upp, men jag och Carro vi var tappra och stod kvar - för IN skulle vi bara!!

När vi stod nästan längst fram så kom Carolines mamma ut och räddade oss! Tog dessutom in oss gratis :D
Kom in klockan 24, vilket betyder att vi stod i kö i TRE TIMMAR!!!! Fattar ni va!?

In kom vi iallafall och sen var det kö på toan, kö till att hänga jackan, kö till baren, nästan kö till dansgolvet, haha nädå inte så illa :p

En sak som jag kom att tänka på imorse!! Hahaha.... När vi stod i kön så var det någon som sa att dom hade stoppat intagningen av folk för att dom hade tagit in för många och att poliserna är där inne och räknar alla.... Hahaha va??? Alltså DÅ tog man ju det helt seriöst, och typ "aja, men vi får väl vänta tills dom har räknat klart då..." Men herregud, var tänker man med egentligen!? :S

Iallafall...Inne på sandra var det verkligen jätteroligt!! Vi dansade på borden (hahaha) när man har kommit till den nivån så är festen lyckad! Roligast var det inne i rummet längst bort till höger där "Björn & Feffe" var och showade :D

Tro det eller ej, men det var värt att stå i kö i tre timmar!!!

Det var länge sedan jag var på just sandra (förra juldagen, hehe), men nästa gång det är "hela huset svänger" ska jag dit!!!

Gud vad mycket text det blev här nu, synd att jag inte har några bilder från igår...

En bild från när vår allas rosenström var på sandra!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0