Idag ska jag spå mig!

Nyss när jag gick in på facebook hade jag fått en lyckolapp och när jag klickade på den stod det "You will always get what you want through your charm and personality. Du kommer alltid att få vad du vill med din charm och personlighet" :) Det gjorde mig glad, hehe.

Igår var Jag, Caroline, EmelieJ, Angelic, EmelieP, Jonna och EmelieA på Harrys :D

Idag ska jag och min syster jag SPÅ OSS på öland !!!
Börjar bli lite nervös, ska våra framtider avgöras nu? =/
Nä, men jag väljer vad jag vill tro på :)

Och sist men inte minst.... Ikväll ska jag va med den bästa Malin som finns :)

Nu ska jag äta frukost, magen kurrar.



Kommentarer
Emelie

Att blå spåd är verkligen spännande! Jag blev avläst av ett medium för något år sedan. Och allt stämde verkligen. Sånt som jag aldrig ens sagt till någon berättade hon om mig! Så lycka till! (:

2009-12-03 @ 12:13:03
URL: http://eminza.blogg.se/
Emelie

Fick du veta något spännande? :)

2009-12-05 @ 19:32:53
URL: http://eminza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0