GöteLaBorg

Yes, nu är tåg-biljetten bokad och imorgonbitti åker jag till Tove i Göteborg :D
Det blir att jag åker själv för Malin blev tvungen att jobba på lördag :(

Men det kommer bli skitkul!! Tove nu får du visa mig det bästa av stan så jag kanske fastnar för den och flyttar dit ;) Hehe...

Bilden på oss är från i midsommras i Köpingsvik :)


Och här är en bild på mig från i fredags.


Sist vill jag önska Natha en superskön resa som åker till Marocko idag!!
Och även vill jag önska EmelieJ en jättehärlig resa som åker till Thailand i morgon!!

Ha det så jättebra på era resor och jag är såå avundsjuk, vill också till solen!!




Kommentarer
Anonym

Låter som det kommer bli en super kul helg. :D Ha det så roligt. puss & kram

2009-12-11 @ 16:39:59
URL: http://ja
sara

Den förra kommentaren var från mig. :P Råkade trycka innan jag skrivit klart. haha

2009-12-11 @ 16:40:39
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0