Dans

Jag saknar dansen så himla mycket vissa stunder! När jag dansade kände jag mig "fri", att få röra sig till musik är bland det bästa jag vet :D

Men iallafall.... Jag har försökt heeela morgonen med att ladda upp ett klipp på youtube från en danstävling. Och jag lyckades tillslut!

Vi har inte alls mycket filmat tävlingar överhuvudtaget, men här är en kort filmsnutt av mycket dålig kvalité från en tävling för jättelänge sedan (2004) :P

Men aja, jag blev så glad att jag lyckades lägga upp den på youtube så då kan jag ju lika gärna lägga upp den i bloggen också haha

Vi i vitt
(Obs. Kan hända att ljud och bild inte är helt samspelt)





Kommentarer
sara

Ser väldigt kul ut. :D puss & kram

2009-12-22 @ 15:45:52
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0