29 timmar och 45 min timmar kvar av 2009

Idag har Jag och EmelieJ (aka negern) vart i stan, närmare bestämt Hansa city och kollat lite men va faan det finns ju ingenting vettigt på rean överhuvudtaget här! Jag längtar tills alla snygga vårkläder kommer, alla ljusa och fina pastellfärger :D

Nu ska jag strax springa ner och träna sen tänkte jag att jag skulle bränna en skiva tills imorgon men kom på att det skulle inte funka att bränna ner sportify-låtar på en skiva =/ Skit också!

Imorgon kommer en låååång resumé av hela mitt 2009 som jag har jobbat med i veckan, så håll utkik ;)


Kommentarer
Nadja

Men maddeeeee, det nya året är ju inte kommet ännu ;) Så jag har en dag på mig att öva på att sluta :D :D Vad ska du göra på nyår? GOTT NYTT ÅR I ALLA FALL! (Observera att allt är skrivet utan svordommar emellen ;) )

2009-12-30 @ 20:24:04
URL: http://nadjasegna.blogg.se/
tove

Gör en spotify spellista, eller!?

2009-12-30 @ 20:37:02
Madde

Tove jag har redan gjort en sportify-lista med nyårslåtar men tror inte richard har sportify på sin dator (han hade inte det förra gången när jag var hos malin iallafall)...

2009-12-30 @ 22:07:23
Tove

Det har han:) för jag lyssnar på det nu!

2009-12-30 @ 22:57:28
Madde

VAD BRA då är det problemet löst!! :D

2009-12-30 @ 22:59:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0