Idag känns det att man lever

Idag känns det att man lever!! Jo tack, haha :D

Det var riktigt roligt igår på Strand!!!

Jag har inga bilder från gårdagen, varken jag eller Angelic tog med oss kamerorna. Bilderna finns i mitt minne istället ;)

Jag har inte sovit mer än två timmar inatt, och så började vi jobba kl 6 imorse, snacka om att jag var seg när jag cyklade till jobbet!! Och då ska vi inte tala om vad jag tänkte när väckarklockan ringde....!!! Haha, men det löste sig under dagen - just nu är jag faktist pigg!! Men ska ändå gå och lägga mig tidigt idag för jag tror att det är en "falsk pigg-het" hehe :P 

Men shiet vad mycket folk det var alltså!! Vi köade 1½  timme för att komma in!! Men det var det lätt värt :D
Hopp, det var sista strand för iår det, längtar redan till nästa sommarstrand!!

Nu ska jag ta ett varmt och skönt bad, sen ska jag ta på mig badrocken och bara sätta mig i soffan och ta det lugnt tills jag somnar, hehe.. Det låter väl som en skön måndasgkväll!? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0