Lårhöga

OK, de lårhöga stövlarna kommer nog vara en ganska sor trend i höst. Och i mocka ska de va, såklart.

Jag hittade dessa platta vardagsstövlarna, och nu behöver jag någon som kan tycka åt mig.
VAD TYCKER NI!?!?!
Ska jag köpa ett par och se hur det blir?
Det kanske ser helknäppt ut, eller så är det skitsnyggt...



Dom är ju fina på hon som har skorna på sig, frågan är hur dom sitter i verkligheten. Dom måste sitta så tight för annars är det inte snyggt!!


Här är länk till ett par som Kenza har,
och Här är en länk till ett par som Tyra har!!

Så, vad tycker ni, hur ska jag göra!?


Kommentarer
Anonym

Madde, helt ärligt?



Personligen tycker jag att det är den mest eleganta "trend" som kommer att uppstå.



Men det kanske passar dig ändå, men spara pengarna och lägg på andra skor ;) - skulle jag säga!



Love / Em

2009-08-24 @ 21:58:35
Emelie Karlsson

De var skitsnygga tycker jag! Skulle också vilja ha sådana utan klack. Tror inte jag skulle vara bekväm i att ha högklackade lårstövlar..

2009-08-25 @ 00:54:53
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0