Dessa Söndagar Alltså...

Tjena tjena! Redan söndag.

Vi kan ju börja helgens sammanfattning med Fredagen...

Efter jobbet tog jag bussen till Mirre, vi åt mat som hon och hennes kompis Cicci lagade, gjorde oss iordning i några timmar :) Sedan kom Sara och Jessica med bussen och vi hade redigt kul! Spelade ett spel, åt tårta och dansade :D Haha..Och sjöng singstar... :D

När klockan började närma sig 23 (?) tog vi bussen till stan och drog oss mot Palace, de var väldigt lite folk på Palace (beror på att det är helgen innan löning) där shakade vi loss, men tröttnade och drog till Olary´s....Mmm.... :)
Tack för en mycket trevlig kväll!! :D

Mirre med den goda tårtan


Jag och Jessica dansar en galen dans


Haha!


:D


Jessica, Mirre, Cicci & Jag


Sara och Jessica :D




Lördagen bestod inte av särskillt mycket att göra på dagen...Men på eftermiddagen åkte vi till mina kusiner på Dunö för dom har fyllt år! Där åt vi god thai-mat och tårta, spelade gitaur hero och sedan stannade vi hela kvällen och såg på Robinsson :)

Och vipps så är det söndag! Ikväll ska vi grilla, men nu ska jag måla naglarna :)

Hoppas ni har haft en bra helg!! :D
Kram


Kommentarer
sa

Ne precis, jag håller med om det, vi borde göra det oftare. :D pusspuss

2009-04-19 @ 13:50:53
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
Anonym

hahaha, gosh vad är det här för bild :O kul jul att man ser helt död ut på ögonen haha.. kul o träffas var det ialla fall! / Cissi

2009-04-26 @ 11:53:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0